søndag 14. juni 2009

Semsvannet rundt



I kveld var det ut på tur igjen, men på et sted jeg aldri har vært før. Dermed måtte jeg ha guide. Semsvannet rundt i Asker er på 4,7 km. Det er svært kupert, men stort sett grusveier i tillegg til en snau kilometer eller så med skogssti.

GPSen på mobilen min ville ikke være med helt, men stoppeklokka funka i hvert fall. Jeg gikk sammen med Tonje i drøyt tre kilometer, så løp jeg fra henne de siste 1500-1600 meterne. Da kunne jeg nemlig veien.

Tiden ble derfor ikke mye å skryte av. 46 minutter og 45 sekunder skremmer ingen. På grunn av at vi gikk to tredeler av distansen er den heller ikke særlig brukbar til å vurdere formen min. DET kan jeg derimot gjøre selv. Den er blitt betraktelig mye dårligere den siste måneden, da jeg på grunn av mye reising i jobben ikke har fått trent så mye som jeg skulle ønske.

Forhåpentligvis tar det seg opp heretter og fram til 27. september. Det er fremdeles mer enn god nok tid til å komme i god nok form til å nå målet.

2 kommentarer:

  1. Det er fortsatt god tid. Trikset er vel bare å gjøre løpingen til rutine. To eller tre ganger i uka. Og øke lengde og hastighet underveis. Go go go:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en super runde. Go go run! Snart tar vi en tur hele gjengen. Nå er snart Stein også med på tur.

    SvarSlett