onsdag 13. mai 2009

I hurt myself today

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
(Johhny Cash: Hurt)


Jeg regna med at det skulle gjøre vondt. Jeg gjorde det. Jeg så for meg slitsomme turer, svette t-skjorter, tung pust og kranglete knær. Men for det meste regna jeg med lette steg over heiene, vind i håret og imponerte naboer. Jeg trodde ærlig talt jeg fint skulle klare 10 kilometer med litt høyere kneløft enn vanlig.

Hvorfor var det ingen som sa noe om at det skulle gjøre så sinnsykt vondt i leggene? De siste ukene har leggene vært helt umulig i flere dager etter løpingen.

Idag var jeg ute i skogen igjen. Det var tre dager siden forrige løpetur, og selv om jeg kjente litt sting i leggene hadde jeg positive tanker i starten. Det varte ikke lenge! Nå er det en time siden jeg kom hjem, men fortsatt har jeg så vondt i beina at jeg vurderer å overnatte i sofaen - for å slippe trappa opp til 2. etasje.

I hurt myself today!

2 kommentarer:

  1. Ler så jeg griner... hehehe..... om du har et stykke igjen til å bli god på løping, så skriver du ihvertfall kjempebra :-) Om ikke annet er vel det en fattig trøst!

    SvarSlett
  2. Bjellene burde jo begynne å bråke noe voldsomt når man begynner å nynne på Johnny Cash. Men jeg tok ikke hintet. Jeg var nok veldig på "I foucs on the pain". Beviset på det er vel kanskje at beina kjennes rimelig bra ut idag.

    For øvrig: takk for komplimenten:) Jeg skal huske på det neste gang jeg har Cash på hjernen!

    SvarSlett