søndag 19. juli 2009

Kodalmila

Oslo Maraton nærmer seg med stormskritt, og formen begynner så smått å komme seg. Tilfeldigvis kom jeg over nettsidene til Kodal idrettslag, og så at de arrangerer Kodalmila 3 uker før jeg skal i ilden i Oslo. Kodalmila har en lang tradisjon, og presenterer seg som Vestfolds eldste mosjonsløp. Da jeg nevnte dette for en kollega (en nesten ekte kodøling), og sa at jeg vurderte å stille opp ble han ivrig og sa: "Da slår du rekorden min på 48 minutter". Enten var han veldig høflig eller bare uvitende. For hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke det er mulig med dagens form! Men litt av en utfordring. Jeg har ikke meldt meg på enda, men jeg regner med at det er like rundt hjørnet. Flere som vil bli med? Roy, Trond, Stein? Løpet går 5. september, og påmeldingsifo finner dere her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar